Marketingové oddělení by mělo mít stále na paměti, že každou příležitost by mělo využít na propagaci své společnosti. Ani firemní bloky nejsou výjimkou, když pořádáte školení, nebo obdarováváte své zaměstnance. Nikdy by nemělo chybět označení papírů logem firmy, předmětem podnikání, nebo kontaktem na společnost. A když už Vaše marketingové oddělení vymyslelo propagaci na papíře, potom by měl takový papír splňovat i praktickou stránku věci. Takže Vaše propagace společnosti na kreslících arších, které se dají všeobecně použít, je správná cesta.
Vyberte si, prosím
Když už jste tedy zvolili firemní bloky, je jasné, že pravý horní roh, nebo jiná část listu bude obsahovat informace o Vaší společnosti. Nyní jde o to, jak velký prostor zvolíte. Jestli budou jednotlivé listy odtrhovací. Zda budou linkované, čtverečkované, nebo prázdné. Ani tato část požadavků není vhodná k podceňování. Budete-li na listy kreslit grafy, nebo nějaké konstrukce, určitě by linky nebyly nejvhodnější. Myslete i na gramáž. Ale rozhodně možnost takového propagačního materiálu nenechte bez odezvy!